מימון רכב רכב במימון מלא | מימון ישיר לרכב | מימון לרכב חדש | חברות מימון לרכב
 
 
לפרטים ולייעוץ מלאו את פרטיכם:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
assiago
assiago
assiago
 
 
לפרטים נוספים
ליסינג מימוני מבצעים
דגם: ליסינג מימוני מבצעים
ליסינג מימוני מבצעים
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
ליסינג מימוני מבצעים
דגם: ליסינג מימוני מבצעים
ליסינג מימוני מבצעים
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
ליסינג מימוני מבצעים
דגם: ליסינג מימוני מבצעים
ליסינג מימוני מבצעים
לפרטים נוספים>>

חברות מימון לרכב חשוב לדעת איך לבחור: כאן תקבלו את כל המידע

בשגרה העסקית שמלווה אותנו ביום יום אנו נתקלים לא פעם בפרסומים של חברות מימון לרכב. כיצד תדעו, כבעלי העסק, כאזרחים פרטיים מממנים וכבעלי יוזמה באופן כללי – לאלה חברות מימון כדאי לכם לפנות ובאלו שירותים בתוכן כדאי לכם להתעניין? במאמר שלפניכם תוכלו לקבל על כך את כל המידע. המאמר יביא לפניכם את סקירת שיטות המימון השונות ויציג פלטפורמות בהן הסטטוס שלכם עשוי להיות משולב כשוכרים וגם כבעלי הרכב בהתהוות.

שכירות רכב בליסינג

בשיטת תשלום זו אתם משלמים ומקבלים את החשבונית מדי חודש. חשוב לציין כי לא כל חברה שולחת פירוט על מה חויבתם. מאד חשוב לוודא כי החברה שלכם מספקת פירוט כדי שיהיה קל לעקוב אחרי מה שיצא מהחשבון שלכם. ככל שיש יותר שקיפות בחשבונית אתם יכולים להיות בטוחים כי חברת המימון אחראית יותר, ופשוט יותר להתנהל מולה בנושא המוניטרי.

שכירות רכב לשם קנייתו בעתיד

בשיטת תשלום זו אתם משלמים ומקבלים את החשבונית מדי חודש. חשוב לציין כי בשונה משכירות רגילה, כאן לתשלומים יש גם מטרה שתקנו את הרכב. הכספים ששילמתם נחשבים מקדמה, וברגע שהחלטתם לפרוע את קניית הרכב תצטרכו לשלם רק את ההפרש בין מחירו לבין סך התשלומים בו כבר חויבתם. חברת מימון לרכב המאפשרת שתהיה בה שכירות צוברת מסייעת רבות ללקוחותיה להגיע לרכב משלהם ולכן מומלץ לבחור בהן לשם רכישת הרכב בתנאים נוחים.

מימון מלא ללא בנקים – יתרון

כאשר המימון נעשה באופן מלא על ידי החברה, המשמעות היא שאתם לא צריכים לפנות לבנק בשביל להשיג הלוואה. אתם יכולים לתת התחייבות לחברה, לשלם לה מדי חודש ולהשתמש ברכבים. אם אתם אנשים עמידים ומתאימים לשירות זה יחסוך לכם שבועות ארוכים של המתנה להלוואה בנקאית ובכך ייעל מאד את הנגישות שלכם לכלי רכב.

התבססות על רכבים חדשים – יתרון

רכבים חדשים הם רכבים אשר טרם עלו על הכביש. מד הקילומטראז' מורה 0 קילומטר. כאשר חברות מימון לרכב עובדות עם רכבים אלו הן נעשות אטרקטיביות מאד בעיניו של הלקוח אשר מקבל ליעדיו רכב חדש במחיר מופחת ממחיר יבואן בשל ריבוי שיטות מימון לטובתו: רכישה בטרייד אין, שכירות בתנאים אופטימליים מותאמים אישית, ועוד.