מימון רכב רכב במימון מלא | מימון ישיר לרכב | מימון לרכב חדש | חברות מימון לרכב
 
 
לפרטים ולייעוץ מלאו את פרטיכם:
שם:*
טלפון:*
לקבלת עדכונים/מבצעים/קטלוגים מלא את פרטי האימייל
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 
assiago
assiago
assiago
 
 
לפרטים נוספים
ליסינג מימוני עסקי
דגם: ליסינג מימוני עסקי
ליסינג מימוני עסקי
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
ליסינג מימוני עסקי
דגם: ליסינג מימוני עסקי
ליסינג מימוני עסקי
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
ליסינג מימוני עסקי
דגם: ליסינג מימוני עסקי
ליסינג מימוני עסקי
לפרטים נוספים>>

רכב במימון מלא – מהי השיטה הכי משתלמת לכם כלקוחות? המומחים מסבירים

מה זו עסקת רכב במימון מלא? האם זה מה שכדאי לכם לעשות כצרכנים? ואם לא, מה המשמעות של מימון חלקי? מימון מלא היא שיטת מימון בה אין התערבות של המערכת המוניטרית באשר היא: לא של הבנק ולא של חברת האשראי. במסגרת עסקת רכב במימון מלא מתחייב הלקוח לשלם לחברה והוא משלם לה בלי כל התערבות של הבנק או חברת האשראי. לא צריך להמתין לוועדות בבנק. במקומן ניתן להשתמש באוטו מדוגם של חברת ליסינג כשהתשלום נעשה ישירות עבורה.

רכב במימון מלא – גם בבעלות וגם בשכירות

ניתן לממש גם עסקת קניית רכב וגם שכירות. כשאתם מממשים קנייה אתם יכולים לקנות ישירות מהחברה, או לשכור קודם ולפרוע את סכום הקנייה אחר כך, בשלמכם את ההפרש בין המחיר לבין השכירות ששילמתם. ניתן גם למסור לחברת הליסינג רכב אחר בבעלותכם ולשלם את הפרש המחירים בין הרצוי לזה שמסרתם. במסלול שכירות אתם משלמים סכום קבוע ללא התערבות הבנק בהלוואה כלשהי. כל חודש תקבלו חשבונית המפרטת את פרטי התשלום שלכם.

עוד על רכב במימון מלא

כשהרכב במימון מלא קל יותר לעקוב אחר מה שאתם משלמים מאשר במימון חלקי בו יש לעשות סדר אלו כספים הבאתם מהבית ואלו לוויתם מהבנק. כשאין בכלל התערבות של הבנק אתם יודעים בדיוק מה קרה בכל תקופת תשלום ללא מאמץ ביורוקרטי. בנוסף, כל עוד אתם עובדים אתם נהנים מיציבות שמאפשרת לכם להישאר בקשר עם החברה ולאמץ את הרכב לפרק זמן ארוך.

בחירת כלי הרכב הספציפי אשר יינתן לו מימון מלא

כשאתם בוחרים רכב, עשו זאת בהתאם לצרכים שלכם. בנסיעת מרחקים גדולים בינעירוניים המנוע של הרכב חייב להיות בעל נפח גבוה. בנסיעה בתוך העיר צריכת הדלק צריכה להיות אופטימלית. בכך, אתם חוסכים משאבים ומאפשרים לרכב שלכם לנוע במינימום מאמץ ומשאבים.

בחירת שיטת המימון המלא

ניתן לבחור לשם שכירות, או לשלם שכירות צוברת שאחריה תוכלו לקנות את האוטו. ניתן לקנות אותו ישירות או לקנות אותו בטרייד אין המרה תמורת מסירת רכב אחר ותשלום הפרש המחירים. חשוב מאד להתייעץ עם נציג חברת מימון רכב על מנת להגיע לשיטת המימון האופטימלית ביותר עבורך.